сряда, 29 октомври 2008 г.

Историята на един "мъжки" гняв

Днес разбирам, че плановете за 8ми Дек. пак са се обърнали на 180 градуса...От Безбог през Ловеч...та накрая в Банско...при положение, че има и една "Часно парти" баровска оферта за Боровец.
Веднага ми иде едно на ум като въпрос....БЕ ВИЕ НОРМАЛНИ ЛИ СТЕ БЕ????
Не съм сляп...ясно ми е, че всичко това е продиктувано от шибаната действителност, а именно, че не можете да се понясяте едни други...беше ми ясно още когато се записах в курс с толкова явно женско присъствие, че ще има такива неща...но не предполагах, че могат да стигнат такива шибани мащаби.
Едната се нерви на другата шото и казала наркоманка...другите па са чалги...третите па изглежда курса им е под равнището и си праат тайни оферти само на специално селектирани личности. Никой не взима под внимание, че 8ми е единствения шибан ден посветен на шибания ти курс...а за приятели и приятелки са посветени всички преди 7ми и след 9ти. Тъпия ви женски инат достигна такива мащаби, че като гледам иначе малкия ни курс...ще да празнува 8ми във всички краища на милата ни родина.
Не мога да кажа, че всички сте ми некви любимки...особено след върлите легенди, които се носят за мен + кой ли още не....whateva искам да празнувам 8ми с вас...със ВСИЧКИ вас...въпреки, че не съм "наркоман" или не слушам чалга или най-малкото съм баровец...просто шото сте ми колеги...
Ако пък така и не се измисли неква приемлива оферта на която да се събере поне неква цифра хора...МАЙНАТА ВИ!!! Ше си фана некав random човек и ще се напия на съвсем различно място...шото тогава нема да сме курс....а сбирщайн от проста маса жени...
И както казвах на Ванчето...Извинявай...просто си толкова пичка, че понякога забравям...че все пак си жена...
Авторът на гневните простотии отгоре не може да ви отговори...ЗАЩОТО АДМИНА НА БЛОГА НЕЩЕ ДА МУ ДАДЕ ПРАВА...
...но както и да е...успех и среден пръст за отцепниците!!!


От Дичо

Няма коментари: