
Пазарният живот на JT започва през 2003 година, когато група ученици от профил АСУ решават да регистрират търговска компания, която да се занимава с ART Management (вземане на консигнация на произведения на изкуствуто от наши съученици от художествени профили и разпродаването им на търгове) и производство на CD-business cards (малко хора знаят, че CD визитната картичка всъщност е измислена от наши предшественици, ето защо, въпреки че не е патентован продуктът от тях, ние решихме да продължим традицията). С течение на времето стоките и услугите, които предлагахме, разшириха своя продуктов диапазон като сред тях вече съществуваха:
- В сферата на информационно-технологичните решения: уеб дизайн, уеб хостинг, графичен дизайн, изграждане на мрежи, поддръжка и спешна помощ, компютърен тунинг;
- Реклама: пълно рекламно обслужване, корпоративен брандинг;
- Събитиен мениджмънт - организиране на различни мероприятия от всякакъв мащаб;
- Иновации - Music Pillow, CMS система за управление на съдържанието, уеб фирмено управление.
Благодарение на амбициозността и креативността през юни 2003 година взехме участие в националното състезание, а през февруари 2004 - и в европейското, проведено в Белгия. След успешно представяне на националното състезание през месец юни 2004 година (трето място) ръководството на JAB определи фирмата да представи България отново на международното състезание в Брюксел, откъдето съдружниците се върнаха със сертификати за добра организация на презентацията. През 2005 година отново в Брюксел JT участва на "Trade Fair 2005" и спечели трето място за най-добра компания измежду 130 ученически фирми от над 80 страни от цяла Европа. Месец по-късно фирмата се представи и на европейското изложение за ученически фирми "Hans Christian Andersen Trade Fair 2005" в Оденсе, Дания, след което за блестящо представяне и особени заслуги фирмата спечели първо място на Националното състезание за най-добра ученическа компания на България и наградата за най-добра рекламна кампания.
За периода 2005-2007 фирмата се отдаде изцяло на своята пазарна реализация и осъществи своя най-мащабен проект, а именно да създаде и организира Официалния Български Форумен Футболен Шапионат, чийто събитийни партньори и материални спонсори са БФС, Sandex, Dolico, UKanSEE.org.
Представянията на национални и международни състезания за фирмата се превърнаха само в проформа, което наложи и неуспешно налагане на имидж. Удовлетворението за добре свършената работа за всички нас остана. Вече сме студенти и сме се насочили в различни области, но печелим своите лични състезания. А когато обединим сили, сме решили да създадем фирма, конкурентна на Microsoft. :D
Тук можете да намерите материали, които представят облика на JT - рекламни клипове, репортажи, сертификати.
За периода 2005-2007 фирмата се отдаде изцяло на своята пазарна реализация и осъществи своя най-мащабен проект, а именно да създаде и организира Официалния Български Форумен Футболен Шапионат, чийто събитийни партньори и материални спонсори са БФС, Sandex, Dolico, UKanSEE.org.
Представянията на национални и международни състезания за фирмата се превърнаха само в проформа, което наложи и неуспешно налагане на имидж. Удовлетворението за добре свършената работа за всички нас остана. Вече сме студенти и сме се насочили в различни области, но печелим своите лични състезания. А когато обединим сили, сме решили да създадем фирма, конкурентна на Microsoft. :D
Тук можете да намерите материали, които представят облика на JT - рекламни клипове, репортажи, сертификати.
1 коментар:
Браво,страхотна статия :)
Показяахме Кои сме и Какво можем във Варна,въпреки че останахме недооценени
Публикуване на коментар