вторник, 24 юни 2008 г.

За реда на изпита по редактиране (устен)


Хилоу ъгейн :)

Понеже утре по икономика влизаме по фак. номера отпред-->назад, т.е. от по-малките, към по-големите номера, има предложение в Неделя -29.06.2008, когато е устния изпит по редактиране да се влиза отзад напред, т.е. обратното, понеже колегите с последните номера се чувстват ощетени. И понеже ние сме добри, даваме им да минат първи с уговорката, че изпускат една голяма почерпка от мен в неделя, защото може и да не знаете ама тогава ми е name day. Обещавам на първите, които в неделя ще са последни нещо вкусно за след изпита, другите, ако искат и те могат да си почакат... и стана малко дълго и тъпо, но вие схванахте смисъла.
Поздрави и ще се видим утре :)
Пепс

8 коментара:

Diana каза...

Хм, аз определено не съм особено съгласна с идеята. Не само защото иначе щях да съм от първите. Ама така е в нашия курс - извън всяка логика :)

Павлина Радославова каза...

еми не мисля така, логиката е ясна - сменяме малко местата, за да не се чувстват едни хора прецакани за сметка на други. Все пак изпитът е в неделя, а и ще е само за потвърждаване или повишаване на оценката, т.е. не е нещо супер сложно и непреодолимо. Трябва да има справедливост, един път така, другия иначе. При всички положения има недоволни и сърдити, въпроса е да не са все едни и същи. btw аз също съм с преден номер, но го приемам...приемете го и вие :)

Кристина каза...

Мхммм... Не съм особено съгласна и аз, не защото съм преден номер, но своя коментар ще направя в друга публикация...

Анонимен каза...

някой ще ми разясни ли дали правилата и публикуваната информация все още важат, след като някои колеги прокарват собстевена политика за реда наизпитване
Благодаря предварително!

Станислав Димов каза...

Ами колега който/която и да си, така създаденият ред бе нарушен веднъж, затова е по-ефективно още преди изпита по редактиране(говоря за писмения) да се разберем каква ще е системата за влизане на устния.

Diana каза...

И да говорим, и да не говорим, пак няма да се разберем.

Анонимен каза...

ДИЧО:
Дойде и моя ред за разписване в скандалните тука форумни сблъсаци.
Чесно казано ме боли швепса...
Не съм от хората които искат да се обвързват със странна шевческо-организационно-регуларно-директоркса работа и да дават "справедливи" и "редни" , "правдиви" , "универсално-парадоксално-комунистическо-християнско-пролетаро-буржоазно" редни и нередни системи за влизане.
Думата КОЛЕГИАЛНОСТ идва от КОЛЕГА - човек с който извършвате сходна дейност в името на някакво благо...човек към който си съпричастен, човек който уважаваш и цениш...защото е КОЛЕГА, зашщото имате еднакви болежки.
В Неделя ми предстои да пътувам по време на изпита, проблем който имаше и Анатоли на изпита при шефа на Пиара - Здравко. До колкото съм запознат...тогава КОЛЕГИАЛНОСТ...така ни не се видя...уви...поне се надявам да я проевите към мен...този който е Факултетен номер 80639 и му предстои да влезе към 4-5 при положение че автобусът му е в 3 :)
Живи здрави и камиони шоколади...

Flowergirlsmile каза...

Многоуважаеми Колега Карагегов, уведомявам Ви,че ще проявим колегиалността, за която пледирате само при условие ,че осигурите на всички нас "камионите шоколади" , които споменавате. За мен лично предпрочитам детска милка. Предварително Ви благодаря от мое име и от името на всички КОЛЕГИ.