сряда, 25 юни 2008 г.

Последно за реда на изпитите

Ей, писна ми да съм овчар на това стадо, щото сме си стадо...
Писна ми и от егоизъм, ама да кажем, че просто сме си така...

От сега нататък, докато завършим (дано) на устни изпити ще се влиза по списък в деня на изпита. И предлагам да няма Петко да запише 100 човека и т.н. - записването става само лично, изключения се допускат само за извънредни случаи и ще се съобщава поне 2 дни по-рано. Ако има възражения, вие си поемайте инициативите. Това е.

4 коментара:

debi_star каза...

АМАН,от тези разправии с устните изпити ...!Дайте да се разберем за неделя как ще се влиза последно,за да бъдат всички доволни(ако е възможно въобще...) ?

krisi_des каза...

А бе хора бе, какви са тези списъци. Аз пък мисля, 4е за 4 години ще ни е много по-лесно да се нау4им да влизаме по факултетни и да знаем, 4е има едиколко си 4овека преди мен, да кажем, и да си преценя кога ще отидем. А и факултетните ни гарантират, 4е няма някой да запише 10 човека, които са му звъннали 1 час преди да са дошли.
Искам окончателното решение да се напише в блога и да няма промени, защото спокойната ми личност ще се разправи с тези, които ги въвеждат през главата на всички!!!

Анонимен каза...

Списъци, фак. номера...... бля-бля :))) Трябва да решим как ще е най-справедливо за всички. Има много варианти. Просто трябва са се разберем и не чрез този блог, в който половината и повечето от курса не влизат, а като присъстват повече хора от курса. Аз предлагам да се влиза веднъж от отпред на назад, а следващият път обратното. Така мисля, че няма да има недоволни. Това за списъка в началото е пълна тъпотия. Защо? Еми ето отговора - ще отида един час по-рано и ще се запиша първа естествено, след което половината курс ще дойде наведнъж и ще се получи както винаги - чакаме повече от 5 часа. Така че нека да решим какво да правим, колеги. А и още нещо - щом имаме уговорена система за влизане никой няма право да я променя в деня на изпита и по този начин да обърква плановете на всички.

falbala каза...

Винаги ще има недоволни,разбира се.И аз съм от последните факултетни номера и ми е доста гадно,но все трябва да има някакъв ред.Никой не си е избирал номера,но трябва да се съобразяваме с тази подредба.Стига сме говорили.Всеки казва едно и също и най-накрая нищо не се получава.